piątek, 14 lutego 2014

Wracam do gry!

Wraz z zakończeniem roku 2013 na moim blogu zapadła głucha cisza, ale oto powracam z nowym postanowieniem!

Zeszłoroczne  zostało zrealizowane zgodnie z planem (nawet pojawiła się jedna dodatkowa gra :)), a tuż po Nowym Roku zaczęłam słyszeć pytania: co dalej? 100 gier w rok? Może 500?  Po namyśle doszłam do wniosku, że powtórzę zeszłoroczny plan i w roku 2014 również postanawiam zagrać w 50 gier. To liczba w sam raz dla mnie, wychodzi średnio jedna gra na tydzień plus oczywiście stare, ulubione gry. Zasady pozostają niezmienne.

A propos ulubionych gier, pisałam na półmetku, że zrobię jakąś listę TOP 10 po zakończeniu roku, ale ciężko było. Upodobania mam zmienne, wiele zależy od ilości rozgrywek. Wybrałam 11 najfajniejszych dla mnie na ten moment gier, ale za Chiny ludowe nie jestem w stanie ułożyć ich hierarchicznie, więc niech wystarczy kolejność alfabetyczna: Avalon, Bang!, Byle do pierwszego, Cytadela, Dominion, Hanabi, K2, Kolejka, Pandemic, Pokolenia, Wsiąść do pociągu .

W pracy często grywam z dzieciakami, więc pewnie będę szukać pozycji, które nadawałyby się dla nich, ale w które zagrają też starsi (czyli gry familijne, dynamiczne, najlepiej od 8 lat). Mam jednak nadzieję, że uda mi się też zagrać w bardziej zaawansowane gry. Spisałam już sobie kilka pomysłów, ale jestem otwarta na ciekawe propozycje:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz