środa, 13 lutego 2013

Zaczynamy!

Na początek przyznam się, że mam słomiany zapał do realizacji postanowień noworocznych :D . Zazwyczaj w okolicach Sylwestra krążą w mojej głowie różne pomysły na zrobienie czegoś, nieraz je sobie jakoś konkretyzuję, a nawet zapisuję, ale bardzo mało z nich zostaje zrealizowanych. Tym razem chciałabym, żeby było inaczej. Zainspirował mnie TEN blog i jestem pełna podziwu dla wytrwałości i determinacji autora :) Postanowiłam wziąć przykład, ponieważ planszówki są moją nową zajawką:) Zdecydowałam się tylko na 50 gier - to pikuś, ale jak już napisałam wyżej, tym razem mam zamiar moje postanowienie zrealizować od A do Z:)

Bloga założyłam z kilku powodów:
- żeby mieć motywację - skoro już ogłaszam coś wszem wobec, to chcę się tego trzymać:)
- żeby móc się podzielić swoim nowym doświadczeniem z innymi :)
- żeby mieć fajną pamiątkę :P

Jeszcze słówko o zasadach. Są bardzo proste. Gry przewidziane na ten rok to takie, które:
1. są dla mnie nowe, tzn. gram w nie pierwszy raz
2. nie są rozszerzeniem do żadnej innej gry (czyli moje nowiutkie "Opactwo i burmistrz"- 5. rozszerzenie do "Carcassonne" niestety się nie liczy)
3. nie muszą mieć formy stricte gier planszowych, mogą być kafelkowe, karciane itp.

Oczywiście w międzyczasie zamierzam też grać w gry, które już znam i lubię, ale nie będą się one zaliczały do tych 50: Alias Party, Carcassonne, Czarne Historie,Dixit, Mafię, Osadników z Catanu, Prawo Dżungli, Sabotażystę, Santy Ano. Więcej chyba nie znam:) Na razie!

4 komentarze:

  1. Marta - powodzenia w realizacji postanowienia. Cieszę się, że mój zeszłoroczny plan Cię zainspirował i mam nadzieję, że i Tobie uda się je zrealizować.

    Pozdrawiam serdecznie
    Michał od "300 w rok" ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Michale za dobre słowa, a przede wszystkim za Twojego bloga- wciąż nie mogę wyjść z podziwu dla tego szalonego pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!
    Świetny pomysł ...
    Musimy się spotkać i zagrać w coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, uważaj jakie propozycje mi składasz, bo zbliżają się wakacje i jestem w stanie wpakować się do Twojego ogródka z siatą gier :P

    OdpowiedzUsuń